Hej!

STRESS,STRESS,STRESS!!!!!!!!!
Lussetåg på söndag i Mariakyrkan på SÖNDAG och jag kan inte TEXTERNA. Bandkonsert på måndag i kulturskolan. Och sen Lucia I Huddinge C på tisdag.. PLUS! Prov på fredag läxor plugg. ÅÅÅHH ORKAR INTE! Det gick ju inte bättre på genrepet igår. Jag svimmade.. Vet inte varför men troligtvis för att jag var trött och inte druckit så mycket. Men ja, nu är det bra. Just nu sjunger jag och dricker te. Är ensam hemma ett tag till tills mamma kommer hem. Hon är och julhandlar typ. Sitter och spelar Last Christmas också. Har det lite mysigt sisådär med julstjärnor här o där haha. Men nu ska jag återgå till mitt te-drickande och sjungande och spelande hehe.








FÖRHOPPNINGSVIS SKRIVER JAG LITE SENARE!







- Sandra

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0