Hej!

SORRRY!!!!!!!! det blev strul med videoinlägget m.m. Men. I lördags åkte jag och Marian till min älskade pappa! Skitkul. Ska nog kanske åka den här helgen med. Fast hela helgen. Vi stannade bara lördag-södag. Skönt att träffa min söta hundar! Pic's comin' up later. Nu dunkar jag Rihanna's nya skiva "Talk That Talk" Helt okej faktiskt!
Hade tänkt att jag skulle lära mig Katy Perry -  Firework på keyboard men filmbevis. Vad tror ni om det ?? :)

Aja, bloggar sen! Ska äta och sätta på mig myskläder.



-Sandra





Kommentarer
Postat av: Cilla :) ♥

hej bebii <3 DU SKA KOMMA TILL SKOLAN NU .. <3333333 älskar dig Sandra,<3

2011-11-22 @ 21:06:01
URL: http://cillalove.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0