Hej.....

Kan inte sova... Det är asjobbigt. Svårt att förstå det ännu, Smsar med Cilla.. Det har väl hjälpt lite.. men råkar ju alltid hamna på ett av hans sms... Dags att rensa inkorgen nu. Kommer fortfarande ihåg kvällen jag erkände. Kvällen som det blev bra. Kommer också ihåg när du sa att du inte brydde dig om vad dom andra sa. Om att jag var yngre än dig. Jag trodde på det, tills nu. Hur kan man mena något utan att tänka!? Som sagt.. Jag kan inte sova... Vilket är det som jag behöver mest nu.


Nu Ska Jag Smsa Lite Med Cilla..





- Sandra


Kommentarer
Postat av: Cilla :) ♥

Gmn gmn då! :( fan jag vill döda henne som gjorde så han blev så fan fan ni passade ju <33 :'( allt är förstört på grund av henne .. :( <3

2011-11-04 @ 16:58:21
URL: http://cillalove.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0